آلبالوآلبالو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

❤آلــــــــبالو❤

ایده ها و پیشنهادهای ناب و متنوع در خوشحال کردن پدر و همسر-3

1391/2/30 18:25
نویسنده : مامانش
1,592 بازدید
اشتراک گذاری
می توانید روی یک مقوای بزرگ بنویسید دوستت دارم و آن را در صندوق عقب ماشین قرار دهید. سپس به بهانه ای کلید صندوق را به او بدهید و از او بخواهید که در صندوق را باز کند.
ایده ۴۱
یک پشت جلد مجله خصوصی برای او به وجود بیاورید برای انجام این کار: یک عکس با کیفیت خوب از او بردارید و یک کپی از جلد یک مجله مشهور تهیه کنید. این دو نمونه را با طراحی گرافیکی با فتوشاپ و در رایانه ، مونتاژ کنید و جلد مجله را با این تیتر پوشش دهید. ۳۰ تن از بهترین … ۲۰۰۹   . وقتی پرینت طرح جلد را گرفتید آن را روی مجله واقعی بچسبانید و به او بدهید.

ایده ۴۲
می توانید روی یک مقوای بزرگ بنویسید دوستت دارم و آن را در صندوق عقب ماشین قرار دهید. سپس به بهانه ای کلید صندوق را به او بدهید و از او بخواهید که در صندوق را باز کند.

ایده ۴۳
در غذا با او شریک شوید وقتی برای خوردن غذا بیرون می روید قاشق یا چنگال غذا را پر کنید و به طرف دهان او ببرید و بگویید: باید این را امتحان کنی. شریک شدن در غذا و حتی غذا دادن به همدیگر می تواند یک راه بزرگ برای نزدیک شدن به هم باشد.

ایده ۴۴
در جوامع عمومی در کنار او باشید. اگر در میان جمع صحبت می کنید و با بحث شما مناسبت دارد چیزی شبیه به این جمله را بگویید:
… خوشمزه ترین غذاها را درست می کند. در حالی که این جمله را بیان می کنید دستانش را بفشارید.

ایده ۴۵
تحقیق کنید که سرگرمی مورد علاقه او چیست و یک هدیه که واقعا برایش مفید باشد تهیه کنید هر چقدر هدیه مناسب تر انتخاب شده باشد اثر آن بیش تر خواهد بود. در مورد نوع هدیه با دوستان و خانواده اش صحبت کنید. حتی می توانید از اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد استفاده کنید.

ایده ۴۶
در یک روز گرم تابستانی دو عدد تفنگ آبپاش بخرید و با خودتان به محلی خلوت ببرید و یک اب بازی حسابی با او به راه بیندازید.

ایده ۴۷
یک شب که در منزل در حال استراحت هستید دو ورقه کاغد و چند مداد رنگی بردارید روی هر کدام از کاغذها یک حباب بزرگ بکشید(جام جهان نما) به او بگویید در حباب خود نگاه کند و آن چه را که در ۵ سال آینده می بیند رسم کند. خودتان هم این کار را انجام دهید و سپس با همدیگر در مورد طرح هایتان بحث و گفتگو کنید.

ایده ۴۸
یک اسم مستعار عاشقانه برای او انتخاب کنید می تواند نامی باشد که فقط مخصوص شما دو نفر باشد.

ایده ۴۹
او را برای یک قرار ملاقات سوار اتومبیل کنید و قبل از حرکت چشم هایش را ببندید و به سوی مقصدی معین حرکت کنید سعی کنید مقصد واقعا یک چیز غیر منتظره باشد مانند یک میز شام در نوک یک صخره یا در یک کشتی بسیار قدیمی تا زمانی که او چشم بند را باز می کند واقعا شوکه شود.

ایده ۵۰
یک دعوای کودکانه با بالش به راه بیاندازید برای این کار دو عدد بالش پر خریداری کنید بالش ها را سوراخ کنید تا پرها بتوانند در هوا پراکنده شود و درست زمانی که موقعیت مناسب بود با بالش به او حمله کنید و بالش را به طرفش پرتاب کنید.

ایده ۵۱
برای هواخوری به آغوش طبیعت بروید بعد از مقداری پیاده روی آتشی در هوای آزاد درست کنید با او در کنار آتش بنشینید, سیب زمینی ها را در آتش برشته کنید نظاره گر شعله آتش باشید و از تماشای ستارگان در آسمان شب لذت ببرید.

ایده ۵۲
اگر از کامپیوتر استفاده می کند یک عکس دو نفره بگیرید و آن را اسکن کنید و با فرمت JPG ذخیره کنید. فایل را به کامپیوتر او منتقل کنید و به صورت پس زمینه صفحه کامپیوتر قرار دهید.

ایده ۵۳
سعی کنید فیلمی از زمانی که با هم هستید, بسازید. درسالگرده ها می توانید آن را تماشا کنید .

ایده ۵۴
برای سواری با اتومبیل صبح زود یا هنگام غروب بیرون بروید. آلبوم باران عشق را در ضبط اتومبیل خود بگذارید و در حالی که دستان او را گرفته اید و رانندگی می کنید به آن گوش کنید.

ایده ۵۵
گاهی اوقات صبحانه او را در تخت برایش سرو کنید. به ترتیب زیر:
یک تخم مرغ آبپز در یک ظرف به شکل قلب. این ظرف را شما می توانید در بیش تر مغازه ها که وسایل آشپزخانه دارند تهیه کنید.
نان تست شده با دارچین و عسل, غلات و آب میوه و یک گل تر و تازه.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)