آلبالوآلبالو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

❤آلــــــــبالو❤

ایده ها و پیشنهادهای ناب و متنوع در خوشحال کردن پدر و همسر-1

1391/2/30 18:25
نویسنده : مامانش
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز پدر 

در مناسبتی خاص یازده شاخه گل رز قرمز و یک رز مصنوعی برای او بخرید . رز مصنوعی را در وسط گلهای رز طبیعی جای دهید به آن کارت تبریک وصل کنید که روی آن نوشته شده باشد: تا زمانی که اخرین رز پژمرده شود دوستت خواهم داشت.

 

ایده۱
اگر قصد دارد برای چند روز به جای دوری برود به او بگویید که برایش نگران هستید و به او یک قرآن کوچک برای محافظت و سلامتیش هدیه بدهید. یا این که از پول تو جیبی خود مبلغی را به خود او بدهید تا برای سلامتیش صدقه بدهد.

ایده ۲
یک بسته از ستاره های شب نما بخرید و آن ها را روی سقف بالای تخت خواب طوری بچسبانید که وقتی چراغ خاموش شود، پیغام شما آشکار گردد!

ایده ۳
در مناسبتی خاص یازده شاخه گل رز قرمز و یک رز مصنوعی برای او بخرید . رز مصنوعی را در وسط گلهای رز طبیعی جای دهید به آن کارت تبریک وصل کنید که روی آن نوشته شده باشد: تا زمانی که اخرین رز پژمرده شود دوستت خواهم داشت.

ایده ۴
یک دومین یا وبلاگ به نام او ثبت کنید مثلا: http://www.azizamreza.com
صفحه اصلی دومین را طوری طراحی کنید که در آن یک شعر رمانتیک و یک شاخه گل رز باشد. وقتی او با اینترنت کار می کند به طور اتفاقی از او بپرسید آیا جستجو کرده که دومینی به نامش به ثبت رسیده است یا نه؟ از او بخواهید تا اسمش را در قسمت آدرس تایپ کند.

ایده ۵
برای او یک آینه با دسته استیل که در قاب آن محل الصاق کارت باشد بخرید و به او هدیه بدهید.روی کارت بنویسید:
شما در این آینه تصویر زیباترین همسر / پدر دنیا را خواهید دید.

ایده ۶
به محل کارش گل بفرستید. او نه تنها از گل ها لذت خواهد برد بلکه وقتی از طرف همکارانش به خاطر این عمل شما مورد توجه قرار بگیرد لذت او دو چندان خواهد شد.

ایده ۷
کتابی را که در حال خواندن آن است بردارید و در بخش هایی از کتاب که هنوز نخوانده است با یک مداد ریز بعضی از حروف را خط بزنید یا های لایت کنید. به طوری که وقتی حروف کنار هم قرار بگیرد یک جمله عاشقانه به دست آید.
به عنوان مثال : دوستت دارم
حروف های مشخص شده کنجکاوی وی را بر خواهد انگیخت و با کمی دقت جمله شما را خواهد خواند. وقت بگذارید تا چنین پیغامی را رمز گزاری کنید.

ایده ۸
این پیشنهاد کمی رویایی به نظر می رسد ولی قابل تحقق است. در حالی که با ایشان به گردش رفته اید و در طبیعت قدم می زنید یک سنگ یا چوب صاف پیدا کنید و بگویید که آن را به عنوان یک یادگاری مخصوص از این سفر با خود خواهید برد. بعدا خودتان یا این که از کسی بخواهید تا چنین جمله ای را روی آن حکاکی کند: دوستت دارم پدر.

ایده ۹
یک کاغذ و چند مداد رنگی بردارید و روی آن یک تصویر بچه گانه بکشید یک خورشید خندان با دو دست که روی آن ها دو برچسب باشد که اسامی هر دوی شما روی آن ها نوشته شده باشد و قلبی در بین آن که روی آن نوشته اید: دوستت دارم
بعدا یک پاکت بزرگ بردارید و روی آن ادرس محل کارش را بنویسید و آن را به محل کار او پست کنید . احتمالا او نامه را در یک روز پر مشغله دریافت خواهد کرد.

ایده ۱۰
یکی از سروده های عاشقانه حافظ یا شاعر دیگری را به خاطر بسپارید و در حالی که در پارک کنار گلی نشسته اید, برایش از حفظ بخوانید. به طور ناگهانی و بی مقدمه خواندن شعر را شروع نکنید . با حالت شوخ طبعی به او بگوید آیا الان زمان خوبی نیست که برایت شعر عاشقانه بخوانم؟

او احتمالا می گوید بله و انتظار دارد که شما با چنین کلماتی آغاز کنید: گلهای رز سرخ رنگ….در عوض شما به چشمانش نگاه کنید لبخند بزنید و در حالی که به آرامی صورتش را نوازش می کنید ، شعر را برایش بخوانید.

ایده ۱۱
با اتومبیل به یک روستا در اطراف شهر بروید و با او روی تپه ای پوشیده از علف دراز بکشید و در ابرها مانند بچه ها دنبال شکلهای مختلف بگردید.

ایده ۱۲
اگر او تا دیروقت کار می کند برایش یک بسته مخصوص در کنار ناهارش بگذارید و داخل بسته را با بعضی چیزهای مورد علاقه اش از قبیل شکلات , شیرینی , تنقلات و یک آدامس کوچک پر کنید. بعد یک کاغذ بردارید و بنویسید: بسته نجات مریم (نام خودتان را روی آن بنویسید), یک ضربدر بزرگ قرمز زیر آن بکشید و کاغذ را روی بسته بچسبانید به او بگویید : وقتی شرایط خیلی سخت شد بسته را باز کن.

ایده ۱۳
اگر در پارک قدم می زنید وسایل بازی را پیدا کنید و با او تاب بازی کنید . اغلب چنین کاری خاطرات خوش دوران کودکی را برایش تداعی خواهد کرد.

ایده ۱۴
یک رز ساقه بلند را در جایی قرار دهید که آن را ببیند در حالی که به همراه آن یادداشتی با این مضمون وجود داشته باشد:
از این که وارد زندگی من شدی متشکرم.

ایده ۱۵
اگر مشغول کار جدیدی شده است یک نوار کاست یا سی دی بخرید و یکی از آهنگ های مورد علاقه اش را روی آن ضبط کنید و این پیغام را به آخر آن اضافه کنید: موفق باشی عزیز دلم, من به تو اطمینان دارم.

نوار را به او بدهید تا در مسیر راهش به محل کار در اتومبیل به آن گوش کند.

ایده ۱۶
برای این ایده به یک پخش کننده صوتی مانند موبایل نیاز دارید. اگر برنامه رادیویی یا برنامه صوتی خاصی را دوست دارد ،‌ وقتی که با هم بیرون می روید ، آن را همراه خود داشته باشید هنگامی که به نقطه مناسبی رسیدید به او پیشنهاد کنید که از ماشین پیاده شوید و به آن برنامه گوش دهید. یکی از گوشی ها را در گوش او و دیگری را در گوش خود قرار دهید و در کنار هم از لذت ببرید.

ایده ۱۷
اگر کسی را خیلی دوست دارد ، در صورتی که هدیه شما سوء تفاهمی را ایجاد نمی کند ، برای دوست او نیز یک کادوی کوچک بخرید .

ایده ۱۸
برای قدم زدن به ساحل بروید. یک قلب بزرگ عاشقانه روی شن بکشید همراه او داخل قلب بنشینید و از نگاه کردن به غروب خورشید لذت ببرید.

ایده ۱۹
یک بعد از ظهر تعطیل را با او در یک کتابفروشی بزرگ بگذرانید. جایی که بتوانید در کنار قفسه ها راه بروید و آن ها را تماشا کنید و به خرید کتاب های مورد علاقه تان بپردازید.

ایده ۲۰
اگر موهای بلندی دارد موهایش را با حرکات آرام و طولانی برس بکشید این کار خصوصا وقتی که او دوش گرفته است یا وقتی که برای خواب آماده می شود بسیار رمانتیک است.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)