آلبالوآلبالو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

❤آلــــــــبالو❤

ایده ها و پیشنهادهای ناب و متنوع در خوشحال کردن پدر و همسر-2

1391/2/30 18:25
نویسنده : مامانش
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز پدر2 

دفعه بعد که پیتزا سفارش دادید ، از فروشنده بخواهید قبل از این که پیتزا را بیاورند آن را به شکل قلب برش بزنند.

 

ایده ۲۱
از فناوری های ارتباطی مانند ایمیل و پیامک و … برای ابراز علاقمندی به وی استفاده کنید .

ایده ۲۲
در موقعیت های مخصوص برنامه یا نقشه جستجوی یک گنج را برایش برنامه ریزی کنید. این نقشه در پایان باید به خودش ختم شود و بفهمد که او بزرگترین گنج شماست.

ایده ۲۳
با فرستادن یک پاکت حاوی یک نوار کاست با او حرف بزنید. روی نوار شعر مورد علاقه او را بخوانید و کمی با او حرف های عاشقانه بزنید و هنرنمایی کنید.

ایده ۲۴
یادداشتی بنویسید که بگوید : من امروز به تو فکر کردم و این کار لبخندی را بر لبانم نشاند. یادداشت را در جایی بگذارید که مطمئن هستید او آن را پیدا خواهد کرد.

ایده ۲۵
یک سفر مرموز برای خودتان و او ترتیب بدهید.به طوری که مقصد سفر را تا زمانی که شما واقعا در محل قرار بگیرید

حدس نزند.


ایده ۲۶
اگر می خواهد به سفر برود برایش کادو بخرید و در گوشه ساکش بگذارید تا وقتی که در راه است آن را پیدا کند.

ایده ۲۷
تعدادی گل رز بخرید و آن را پشت آفتاب گیر اتومبیل سمت مسافر قرار دهید روی یک کاغذ بنویسید
دوستت دارم و آن را پشت آفتابگیر بچسبانید.
همانطور که به سوی مقصد می راند به او نگاه کنید و بگویید روی گونه اش چیزی هست. او آفتابگیر را پایین خواهد کشید که از آینه اش استفاده کند که گلها روی سرش میریزد و یادداشت را می بیند.

ایده ۲۸
به وسیله جمع آوری تعدادی از عکس های دو نفره خودتان تعدادی از ته بلیت های جاهایی که از آنها دیدن کرده اید و هر خرت و پرت دیگری که برای شما یاد آور خاطر ای می باشد یک مونتاژ عاشقانه درست کنید.

ایده ۲۹
نهال درختی خریداری کنید و آن را در یک محل مخصوص بکارید.
هر سال در سالگرد ازدواج یا تولد پدر یا … یک بستنی یا آب میوه خاص در کنار آن درخت بنوشید و درباره این که چطور همزمان با درخت رشد می کنند صحبت کنید.

ایده ۳۰

روی شیشه ها وقتی که هوا خیلی سرد است ، این پیام را بگذارید : دوستت دارم .

ایده ۳۱
به عنوان کادوی مخصوص یک ستاره را به نام او نامگذاری کنید . نقشه و مشخصات ستاره موجود را به صورت سند طراحی کنید و به او هدیه بدهید .

ایده ۳۲
کاریکاتورهای خنده دار آماده را دست کاری کنید به طوری که کسی که ببیند تصور کند این کاریکاتور برای خود شما دو نفر کشیده شده و سپس آن را پرینت گرفته و به وی تقدیم کنید .

ایده ۳۳
گاهی طوری برنامه ریزی کنید که یک صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید و در مکانی که منظره دید وسیعی داشته باشید به
تماشای طلوع خورشید بنشینید. چگونگی تولد یک روز جدید جذابیتی خاص دارد که می توانید با او در آن شریک باشید.

ایده ۳۴
تعدادی کوپن عشق درست کنید تا او بتواند در مقابل الطاف رمانتیک خود آ ن را مبادله کند. برای مثال می توانید کوپنی با این محتوا داشته باشید: این کوپن به برنده اجازه می دهد که مقداری به او عشق بورزم تاریخ مصرف ۸/۷/۱۳۸۸
اگر می خواهید مطرح کنید که شما و او همیشه در کنار هم خواهید بود تاریخ چندین سال آینده را استفاده کنید.

ایده ۳۵
دفعه بعد که باران تندی بارید با او برای پیاده روی بیرون بروید. لباس بارانی و چتر را فراموش کنید. با همدیگر در خیابان بروید, توی چاله های آب بپرید و کاملا سرتاپا از آب باران خیس شوید و در حالی که طعم باران را که از صورتش فرو می چکد می چشید او را ببوسید و دستانش را بفشارید.

ایده ۳۶
وقتی او پشت میز تحریر یا میز ناهار خوری نشسته است از پشت سر او بیایید و پشت , شانه ها یا سر او را ماساژ دهید. این کار را با یک بوسه آرام به پیشانیش به پایان برسانید.

ایده ۳۷
یک کتاب که هم شما و هم او به خواندن آن علاقه مند هستید بخرید. هر شب در تخت یک بخش آن را یکی از شما با صدای بلند بخواند. این می تواند یک جایگزین بزرگ برای تلویزیون باشد.

ایده ۳۸
دفعه بعد که پیتزا سفارش دادید ، از فروشنده بخواهید قبل از این که پیتزا را بیاورند آن را به شکل قلب برش بزنند.

ایده ۳۹
در یک روز که باد می ورزد یک بادبادک بخرید و در جایی خلوت آن را با او به پرواز در بیاورید. اگر توانایی آن را دارید یک بادبادک بزرگ بخرید که طناب های آن را با دو دست نگه دارید این بادبادک ها بسیار سرگرم کننده هستند.

ایده ۴۰
وقتی قصد دارید برای صرف شام بیرون بروید یک شام پر ماچرا را پیشنهاد بدهید. ببیند چگونه؟ تایمر ساعت را روی ۲۰ دقیقه تنظیم کنید بعد از او بخواهید یک شماره بین ۵ تا ۱۰ انتخاب کند. فرض کنیم او عدد ۷ را انتخاب می کند. به او یک سکه بدهید و بگویید بعد از هر ۷ تقاطع او باید سکه را در هوا بچرخاند. اگر شیر آمد به چپ بپیچید و اگر خط آمد به راست. وقتی که تایمر ساعت استاد هر دو به دنبال نزدیک ترین محل برای صرف غذا بگردید.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)